dimarts, 27 d’abril del 2010

Una de Gorros. Montserrat. 24-04-2010.

Avui el nostre objectiu és a Gorros....
Aquest dissabte acompanyo el Toni i el Josep a fer metres....tan sols disposem del matí, però hi ha ganes de pencar i si anem depressa...objectius: Via del Carles al Gorro, Ignasi Jorba a la Magdalena superior i, si queda temps, la que hi faltaven...a la Magdalena inferior.

El Gorro frigi en tota la seva esplendor.
Una bona suada per les escales del Pas dels Francesos i ja som a peu de la via del Carles; aquesta la farà tota el Josep. L'equipament ha estat restaurat recentment amb força encert i sense alterar el seu esperit.

L'arrogant mur de la Magdalena superior.
El llarg clau continua essent divertit, un mur que fa treballar, amb bones preses però que s'han de buscar, l'hi dóna caràcter a la via.

Començant la quarta tirada, molt estètica.
En passem via i ja som sota la berruga cimera, un pas atlètic i a la placa i d'aquí al cim.

Acabant el quart llarg amb el Trencabarrals senyorejant l'espai!
Desgrimpem ràpidament per la Ferrata del camí normal fins al coll. Ara toca anar a buscar el peu de via de la Ignasi Jorba, no fa massa vàrem fer amb el Toni la 98 octanos i ens havía cridat l'atenció; aquell dia fèia molt fred i era ben emboirat, avui el sol escalfa i il.lumina la paret, quina diferència!
És el torn del Toni que ràpidament s'enfila pels dos llargs ajaguts.
Apunt d'entrar al flanqueig de la darrera reunió, espectacular i aeri.
Ara la paret es redreça fins a la vertical, el Toni poc a poc va superant els passos, s'el veu disfrutar, i no n'hi ha per menys, quina tirada més maca! sostinguda però en cap cas extrema, per disfrutar-la. El flanqueig d'entrada a la reunió fantàstic i la reunió al costat de l'arbre, quin luxe!

Començant la darrera tirada. El Josep amatent!

Ens resta un tram vertical i espectacular, dels que no s'obliden, un esperó amb un ressalt al mig que fa que t'hagis d'estirar...continua ben vertical i aèria, amb ambient fins a la reunió cimera.

Sota el ressalt del darrer llarg.
Al cim coincidim tota una colla, la cordada de tres que fèien la 98 octanos i una altra amb el Marc que han fet la Doc Anton Rañé.
Ara éra el meu torn, però s'ens ha fet tard i ho deixem per encarar la baixada cap al cotxe a bon ritme. ha estat un dia divertit en el que per fí hem pogut gaudir d'un bon sol, tot i que acabarà plovent!

joan asin ha dit...

Enhorabona dos bones vies la Ignasi Jorba les dues darreres tirades son molt bones. Records

Eduard ha dit...

Ostres Jaume!! Aquesta la vam fer diumenge :) Molt divertida!! El ressalt del darrer llarg és molt catxondo pels baixets: levitació!!!

Pekas ha dit...

Bona "matinal"... si senyor...

A seguir disfrutant d'aquests indrets... :-)))

Pietro ha dit...

Carai, si que anàveu forts amb els plans: una trilogia en un matí!...beno al final van ser dues que ja està prou bé en un matí,...i que la pujada fins a Gorros també conta! Felicitats!

Enhorabona Jaume i companyia. Avui he vist la vostra piada al cim de l'oblidada, si que hi devia fe fred pq es notava amb la lletra tremolosa.

Joan Prunera ha dit...

Renoi!!! anaveu en 4x4 o en turisme..?
Quina activitat mes frenètica, això ho feia jo fa 20 anys, pero ara...!!!
El dissabte, estavem tambe a Corros en concret, a la Gorra marinera

Felicitats per la canya canyera

Gràcies Joan A i sí les dues darreres tirades de la I. Jorba són per "emmarcar"!! ens van agradar molt, potser més que les de la 98 octanos.
Eduard, per sort la meva alçada em va permetre arribar-hi sense levitar!!
com li comentava al Joan A. un llarg que no té desperdici, per ambient, alçada i pati, una disfrutada.
Pekas, darrerament no quedem satisfets amb una sola via...i en volíem més!!! el braç funciona i el cap s'està oblidant del tema...a veure, a veure...
Ep Pere! com van les opos? a veure si aviat ens tornes a instruïr amb els teus posts! la pujadeta aquesta m'agrada, i arribes calent, calent a peu de via!
Mingo, doncs sí que en fèia de fred sí, però sobretot al primer llarg que vaig fer amb guants i sense tacte als dits ni als peus...espero que et vagis recuperant del turmell!
Joan, llàstima de no poder saludar-nos! aquest dissabte érem força gent a Gorros.

Doncs trobo que si vau pujar a peu, surt una bona matinal ben completa! Clar que el proper dia t'hauràs de buscar una excusa millor, que això de que s'està fent tard ja està una mica suat....

lux ha dit...

Jaume!
esta bé aquesta idea del triplet!
llastima que no puguessiu acabar.. però m'ho apunto...encara que si he de ser sincera això de fer dos vies o tres ...em costa! a la primera tinc sensació d'haver enllestit!
i trobo sempre moltes excuses per anar cap el bar..hehehe